Celjski vegani
  • Celjski vegani
  • Celjski vegani
  • Celjski vegani
  • Celjski vegani
  • Celjski vegani
  • Celjski vegani
  • Celjski vegani
  • Celjski vegani
  • Celjski vegani
  • Celjski vegani
    
 Prijavi se na e-novice 

 


Romana nam je posredovala zelo zanimiv link: http://korinjak.com/

"Hotel Korinjak na otoku Iu, na pragu kornatskog arhipelaga, jedini je hotel na Jadranu s iskljuivo vegetarijanskom prehranom i 14 godišnjom tradicijom organiziranja programa pod nazivom Odmor za dušu koji vam kroz predavanja, seminare, vjebe, tretmane i ples omoguuje da osnaite um, duh i tijelo te tako napravite još jedan korak prema ostvarenju vašeg punog potencijala.

Smješten na snanoj energetskoj toki, u zelenoj oazi tišine, ovo mjesto nee vas ostaviti ravnodušnim, ve e Vam omoguiti ozdravljenje i pomlaivanje u orgonskoj i ozonskoj komori uz dodatak kisika, te meditativni boravak u 12 metarskoj piramidi.... "

Na koncu bomo vegani tisti, ki dobimo pravo letovanje.

e kdo e ima iskušnje s tem hotelom, pišite nam.


Zelen smuti
Smuti od katerega odnesemo najve hranilnih snovi naenkrat je ZELEN SMUTI. Sestavljen je iz 2/3 zelenja in 1/3 sadja, mašob (lika hladno stiskanega olja, lica nepraenih semen ali oreškov, avokado) in vode.

Zakaj zelenje?
Zelenje je bogato z vlakninami, vitamini, minerali, antioksidanti, barvili (klorofil, karotenoidi), in celo z esencialnimi mašobnimi kislinami. V telesu deluje bazino, daje malo kalorij, ima nizek glikemini indeks, malo ogljikovih hidratov in precej beljakovin. Zelenje pomaga pri presnovi, ker spodbuja prebavne encime in pomaga normalizirati elodno kislino.

Molekula klorofila je nenavadno podobna molekuli hemoglobina (rdee barvilo v krvi, ki vsebuje elezo in prenaša kisik po telesu). Ker vsebuje zelenje veliko molekul KISIKA in MINERALOV, je to izredno BAZINA hrana. Ni mogoe ohranjati dobrega bazinega ravnoteja pH, e ne zauijemo veliko temnolistnatega zelenja, in sicer vsak dan priblino dva šopa ali pol kilograma.

Telo se po zelenih smutijih zane postopoma istiti, sasoma se pomladimo, povea se naša uinkovitost, ustveno in duševno postanemo bolj stabilni. Vzpostavili se bodo pogoji za samozdravljenje, na daljši rok pa se bo posledino izboljšalo tudi naše zdravje. Zeleni smoothie pomaga pri lajšanju bolezni kot so alzheimerjeva bolezen, artritis, diabetes, rakava obolenja, bolezni srca in oilja, in tudi pri depresiji in stresu.

Zakaj mašobe?
Mašobe so del vsake celine membrane v telesu, izolirajo prebavila in ivna vlakna in sodelujejo pri nastajanju hormonov. Pretok snovi v in iz celic poteka preko mašob (lipidnega dvosloja). V loveških moganih je 60% mašob. Mašoba v zauiti hrani je potrebna za vsrkavanje mineralov in vitaminov A, E, D in K, ki so topni v mašobah. Teh hranilnih snovi je v zelenju veliko, zato v zeleni smuti dodajamo malo mašobe, da spodbudimo vsrkavanje hranilnih snovi. Mašobe so tudi vir energije. Smuti bo zaradi njih tudi bolj nasiten in bolj okusen.

Lea Thaler, Veganski veer, 12.09.2015 

Na Veganskem veeru nam je Lea posredovala veliko svojega znanja in izkušenj. Degustirali smo dva razlina smutija:

Recepti:

Za 1l kremnega smutija:
· 2 banane
· 1/2 avokada
· špinaa
·  voda

Za 1l osveilnega smutija:
· 3 jabolka
· 1 limona
· 4 datlje
· 1 lica spiruline
· sonnina semena
· koprive
· voda

ZELENJA,
PRIMERNA ZA V SMUTI:

- endivija
- kitajsko zelje
- korenjevo listje
- listi goji jagod
- listi kumare
- listi redkve
- listje gorice
- motovilec
- ohrovt (vse vrste)
- pesini listi
- redkvino listje
- romanska solata
- rukola
- solata (vse rdee in zelene vrste)
- stroji fiol
- šparglji
- špinaa
- trtni listi
- uitne roe
- vitlof
- zelena


Vegani-Vilica.jpg

Pet razlogov, zakaj bi spremenili prehranske navade:

OKOLJSKI: mnoina reja ivine s svojimi emisijami toplogrednih plinov presega dele, ki ga ima celoten promet na Zemlji;
ZDRAVSTVENI: ker prevelike koliine zauitega mesa prispevajo k prekomerni telesni tei in so rizini dejavnik za mnoge bolezni, vkljuno z rakom;
LAKOTA V TRETJEM SVETU: ker so za proizvodnjo mesa potrebne velike koliine itaric in vode (za proizvodnjo 1 kg mesa je potrebnih 7-10 kg itaric in 15.000 l vode), ki b jih lahko namenili za prehrano ljudi;
SKRB ZA IVALI: ker je mnoina ivinoreja podroje neizmernega trpljenja ivali;
KULINARINI UITKI: ker je dobro pripravljena veganska hrana lahko izredno okusna.

____________________________

Veganstvo otrok

Marko enur je dolgoletni neodvisni raziskovalec, ki se zadnjih 17 let ukvarja z preuevanjem loveške prehrane. Svoje sklepe gradi izkljuno na osnovi znanstvenih dokazov, na matematinih izraunih in prehranskih tabelah. Je velik nasprotnik kakršne koli ideologije v prehrani. Ker je v Sloveniji veganstvo pri otrocih še vedno tabu, smo ga o tej temi povprašali za njegovo mnenje. Zelo izrpno nam je odgovoril na zastavljeno vprašanje in razbil marsikateri mit o tovrstnem prehranjevanju pri otrocih.

http://www.vegan.si/clanki/veganstvo-otrok/

Pravice ivali

ivali si zasluijo pravico, ne glede na to, kako so nekomu okusne ali pa primerne za izvajanje poskusov. Kot ljudje, tudi ivali lahko trpijo in elijo, da ivijo svoje ivljenje. Tukaj niso za našo uporabo, za hrano, obleko, eksperimentiranje ali zabavo.

Kot aktivist/ka, lahko izobraujete ljudi v svoji skupnosti in pozitivno vplivate na njihova stališa in nain ivljenja. Vse kar potrebujete je elja, da bi naredili pozitivno spremembo in da ste prepriani, da sta tvoj glas in tvoja dejanja bistvenega pomena. Nekateri aktivisti se osredotoijo samo na eno vprašanje, medtem ko drugi zagovarjajo, ve razlinih tematik. Izbira je vaša. Pomembno je, da narediš nekaj, in ne misliš, da "bo nekdo drug poskrbel za to."

V tem trenutku, ko gibanje za pravice ivali dnevno naraša in je vse monejše po vsem svetu, je enostavno biti aktivist za pravice ivali. Ne pozabite, da niste sami. Zato se nam pridruite in dvignite svoj glas za ivali!

"Nikoli ne dvomim, da lahko majhna skupina zaskrbljenih dravljanov spremeni svet. Dejansko so ti tisti, ki ga spreminjajo. "- Margaret Mead

___________________________

Vegani-Psenica.jpg

Nosenost, dojenki in otroci

 Med nosenostjo se prehrambne potrebe poveajo. Ameriška prehrambno zdruenje (ADA) je ocenilo, da je veganska prehrana, primeren nain za zagotovitev prehrambnih potreb med nosenostjo, s tem da mora imeti dober vir vitamina D in B12. Veina zdravnikov priporoa nosenicam dopolnila za elezo in folno kislino, eprav vegetarijanci obiajno zauijejo ve folne kisline kot mesojedci.

Zdrava hrana otrokom v obdobju rasti in razvoja vseh funkcij omogoa razvijanje sposobnosti, pridobivanje novih izkušenj in znanj.

_______________________________

Veganstvo za lovekove pravice 

09.08.2013

Priblino ena milijarda ljudi na svetu strada. Vsako leto zaradi lakote umre okoli 30 milijonov ljudi - ali ena oseba vsako sekundo.

Vsak dan zaradi lakote umre med 6 000 in 43 000 otrok, medtem pa mesna in mlena industija porabljata okrog 40% svetovnega ulova rib, okrog 50% svetovnega pridelka ita in priblino 90% svetovnega pridelka soje za prehrano ivali na farmah!

80% lanih otrok ivi v dravah, ki pridelajo preseek ivil, medtem ko  tamkajšnji otroci ostajajo lani in umirajo od lakote, ker gre preseek pridelanega ita v izvoz ter za hrano ivine. Uporaba rastlinske hrane za proizvodnjo nezdravih izdelkov ivalskega izvora je absurdna, škandalozna in nadvse potratna: za pridelavo enega samega kolograma mesa je potrebnih do 1 kilogramov rastlinske hrane in 10 do 20 ton vode, odvisno od vrste ivali.

eprav so prebivalci drav "tretjega sveta" pogosto lani in umirajo od lakote, mnoge izmed teh drav izvaajo kmetijske pridelke v industijsko razvite drave, kjer jih  uporabljajo kot krmo za ivali.

Dr.Ernst Walter Henrich, dr.med

 


Transmašobe: skrite, nevarne, legalne

Pod rto so si strokovnjaki enotni: industrijske transmašobe škodujejo zdravju. Najdemo jih v piškotih, napolitankah, rogljikih, vafljih, tortah, slanih palkah, krofih, izdelkih iz listnatega testa, ipsu, ocvrtem krompirku, margarinah ..

Ve v oddaji Tara:
http://4d.rtvslo.si/arhiv/tarca/174346818

TVS1     Datum: 16. jul. 2015,     Dolina: 1 ur 23 min. 41 s.    Ogledi: 3868     Povp. as ogleda: 21 min. 33 s
 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

Celjski vegani - Društvo veganov celjsko-savinjske regije     |     Izdelava spletnih strani: ScriptTon